Blogia
3actauxi

100 Logic Games - Time Killers hack mod exe podtytuł Time Killers Puzzle Pack!

⬇⬇⬇⬇⬇

https://firstgamehack.com/game-500243153.html

↟↟↟↟↟

 

Time Killers Puzzle Pack!; notices = Zazwyczaj pobieram aplikację, kiedy się nudzę, aw ciągu kilku dni o niej zapominam, ale ta aplikacja jest jedną z najlepszych, na jaką się natknąłem i jest tak wiele gier do wyboru. Powodem, dla którego dałem mu 3 gwiazdki, jest fakt, że grałem w te gry przez jakiś czas i robiłem duże postępy; zacząłem ustalać cele na ich ukończenie, ale potem uruchomiłem aplikację i mówi, że mam ukończone 0 łamigłówek. Kiedy wszedłem do ukończonych łamigłówek (tych, które już rozwiązałem, ale pokazują, że są niekompletne), zostały całkowicie rozwiązane, ale nie pojawiły się jako ukończone. Może to być problem tymczasowy, ale mam nadzieję, że da się go naprawić, ponieważ ta aplikacja jest moją ulubioną i chciałbym móc podać pięć gwiazdek; 60,7 mb; 297 Głosowanie; wersja = 1.39.2; 2012-02-18; Usuń reklamy we wszystkich grach!

 

 

0 comentarios