Blogia
3actauxi

In-App Teensiest Scoop Hack Online Exe Littlest Pet Shop Pc

Littlest Pet Shop hack tool

 

 

Informacije o verziji =Manji ispravci grešaka. Nekada sam imao tu igru ​​i prije, ali sam joj prilično dosadno. Reći ću razloge zašto sam izbrisao ovu igru.) Trebate potrošiti mnogo novca na ovu igru! Osobito bling. Moji roditelji nisu jako bogati, pa me zato što moram koristiti novac iz stvarnog života da bi dobili bling ili kućnog ljubimca, ne činim srećnim. odjednom. Sjećam se dok sam imao ovu igru, imao sam puno kućnih ljubimaca i postalo mi je vrlo teško da se pobrinem za njih. Postaje neugodno kada morate platiti novac za nešto skupo. Jer što više ulazite u dućan, mislim da stvari postaju sve skuplje. 2012/11/21. uređaj =apple ipod. 93,4 megabajta. Talijanski. Tomatometers =4,5 / 5.

 

0 comentarios